تعداد ۷۰۴۶ پاسخ یافت شد.
241. Branding in governance and public management
پدیدآورنده : Jasper Eshuis and Erik-Hans Klijn
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Communication in public administration,Public relations and politics,Government publicity,Branding (Marketing)
رده :
JF
1525
.
C59
E75
2012
242. Brandraising: how nonprofits raise visibility and money through smart communications
پدیدآورنده : Sarah Durham
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Nonprofit organizations -- Management,Branding (Marketing),Business communication
رده :
HD
62
.
6
.
D87
2010
243. Brands and brand management: contemporary research perspectives
پدیدآورنده : [edited by] Barbara Loken, Rohini Ahluwalia, and Michael J. Houston
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Branding (Marketing),Brand name products -- Management
رده :
HF
5415
.
1255
.
B73
2010
244. Breaking into new markets: emerging lessons for export diversification
پدیدآورنده : Richard Newfarmer, William Shaw, and Peter Walkenhorst, editors
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Exports -- Developing countries,Foreign trade promotion -- Developing countries,Diversification in industry -- Developing countries
رده :
HF
1413
.
B725
2009
245. Brewing up a business: adventures in entrepreneurship from the founder of Dogfish Head Craft Brewery
پدیدآورنده : Sam Calagione
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Dogfish Head Craft Brewery,Microbreweries -- Delaware,Entrepreneurship -- Delaware,Small business -- Delaware
رده :
HD
9397
.
D644
C35
2005
246. Bringing new technology to market
پدیدآورنده : Kathleen R. Allen
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : High technology -- Marketing,High technology industries
رده :
HF
5415
.
A432
2003
247. Bringing technology to market: trends, cases, solutions
پدیدآورنده : edited by Olaf Plotner and Robert E. Spekman
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Marketing,Technology -- Marketing
رده :
HF
5415
.
B66
2007
248. Building a website using a CMS in 90 minutes: a guide to developing feature-rich websites with CMS systems such as Joomla! and Mambo
پدیدآورنده : Martin Bailey
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Web sites -- Design
رده :
TK
5105
.
8883
.
B3
2006
249. Building an enterprise-wide business continuity program
پدیدآورنده : Kelley Okolita
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Crisis management,Data recovery (Computer science) -- Planning,Records -- Management
رده :
HD
49
.
O46
2010
250. Building and running a successful research business: a guide for the independent information professional
پدیدآورنده : by Mary Ellen Bates; edited by Reva Basch
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Information Services industry,Information Science,Information Consultants,New business enterprises
رده :
HD
9999
.
I492
B3
2003
251. Building big business in Russia: the impact of informal corporate governance practices
پدیدآورنده : Yuko Adachi
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Big business -- Russia (Federation),Corporate governance -- Russia (Federation)
رده :
HD
2356
.
R9
A62
2010
252. Building corporate IQ: moving the energy business from smart to genius, executive guide to preventing costly crises
پدیدآورنده : Ruud Weijermars
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Business intelligence
رده :
HD
38
.
7
.
W452
2011
253. Building customer-brand relationships
پدیدآورنده : Don E. Schultz ... [et al.]
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Relationship marketing,Customer relations,Branding (Marketing)
رده :
HF
5415
.
55
.
B85
2009
254. Building cycles: growth & instability
پدیدآورنده : Richard Barras
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Cities and towns -- Growth,Community development, Urban,Business cycles,Construction industry,Real property -- Valuation
رده :
HT
153
.
B343
2009
255. Building effective learning communities: strategies for leadership, learning & collaboration
پدیدآورنده : Susan Sullivan, Jeffrey Glanz
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : School improvement programs -- United States,Educational leadership -- United States,Educational accountability -- United States
رده :
LB
2822
.
82
.
S844
2006
256. Building effective technical training: how to develop hard skills within organizations
پدیدآورنده : William J. Rothwell Joseph A. Benkowski
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Employees -- Training of.
رده :
HF
5549
.
5
.
T7
R65
2002
257. Building financial models: the complete guide to designing, building, and applying projection models
پدیدآورنده : John S. Tjia
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Financial statements
رده :
HF
5681
.
B2
T57
2009
258. Building innovation capability in organizations: an international cross-case perspective
پدیدآورنده : by Mile Terziovski
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Technological innovations,International business enterprises,New products,Electronic commerce,Sustainable development
رده :
HD
45
.
T3985
2007
259. Building routes to customers: proven strategies for profitable growth
پدیدآورنده : Peter Raulerson, Jean-Claude Malraison, Antoine Leboyer
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Customer relations
رده :
HF
5415
.
5
.
R38
2009
260. Building theories of organization: the constitutive role of communication
پدیدآورنده : edited by Linda L. Putnam and Anne Maydan Nicotera
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (تهران)
موضوع : Communication in organizations
رده :
HD
30
.
3
.
B785
2009