کاربر محترم! صفحه مورد نظر یافت نشد! فهرست زیر، نزدیکترین محتوا به صفحه درخواستی شما است. برای جستجوی جدید از کلید زیر استفاده نمایید:
البحث في الکتابمدیریت ارتباط با مشتری: بازمهندسی ارتباطات در فضای مجازی
پدیدآورنده : رای، آلوک کومار
موضوع : مدیریت مشتریشناسی,مدیریت خدمات مشتری
۶ نسخه از این کتاب در ۶ کتابخانه موجود است.
مدیریت ارتباط با مشتری: بازمهندسی ارتباطات در فضای مجازی,Customer relationship management : concepts and cases, 2008
پدیدآورنده : نویسنده آلوک کومار رای ,,رای? آلوک کومار
کتابخانه: كتابخانه مركزي و مركز اسناد شهيد مطهري دانشگاه رازى (کرمانشاه)
موضوع : مشتریشناسی -- مدیریت خدمات مشتری -- مدیریت
رده :
HF
5415/5
/
ر
2
م
4